upp och ner

Igår teamade jag och Emma, vi var så sjukt laddade och det resulterade i att vi båda utmanade. Ett extra litet kg, aldrig instruerat med så tung stång. Och ja, det märktes, vill jag lova! Pulsen skjuter iväg sjukt mycket snabbare, galet! Men nöjda efteråt och helt slut. Det var ett grymt pass, jag hade så sjukt roligt! Hade 30 deltagare! Tror det är mitt rekord! Kul!

20130722-173712.jpg

Idag – laddad till tänderna för plyo. Det var länge sen jag körde det. Inte gjort det sen jag filmade ett perfekt för licensen. Nu? Magplask. Jag levererade inte som jag hade önskat. Hade Emma och Sofia som deltagare och en hel hög andra grymma deltagare. Men jag kände mig inte nöjd efteråt, inte nöjd över min fysik, inte nöjd över cueningen… Fick beröm, men ja, jag var inte nöjd. Nya tag!

Det går upp och ner. Nya tag till nästa gång. Jag och Forshagen funderar på att byta release till nästa team, har pluggat ny korre idag. ROOOLIGT!

Trots besvikelsen över ett dåligt pass är jag så sjukt glad för att ha tid att träna igen!

Lämna en kommentar