nu släpper jag bomben

Jag vet att några av er redan förstått detta men jag har inte bloggat om det, men nu kommer det. Jo, jag har fått jobb på IKSU! Ingen är gladare än jag, INGEN. Jag har varit i kontakt med dem ett tag och i fredags gjorde jag min intervju och arbetsprov för hon som är koordinator för GRIT. Jag fick efter mitt arbetsprov veta direkt att jag skulle få köra!! Vilken skön känsla, tänk om jag skulle behövt vänta till efter helgen eller OM JAG INTE FÅTT DET? Som Therese sa; om du inte hade fått det så hade jag sagt som din mamma… ”Jag vet inte vad jag hade gjort om du inte fått det?” HAHAHA! Ville inte berätta för så många att jag skulle få komma på intervju, blir så pressad. Och ville inte avslöja någonting förrän jag fått min första klass. Ville ha det svart på vitt – kunde inte fatta! Så sjukt glad och stolt!

20130528-080026.jpg

24e juni har jag mitt första pass på schemat, ett plyo-pass. Jag kommer att köra både plyo och strength i sommar, så bara att pallra er dit! Kommer köra i höst också. Som jag har väntat, som jag har kämpat och som jag LÄNGTAT!

20130528-080300.jpg

Fick mig lite kläder redan i fredags också, två linnen och en långärmad överdragströja. Imorgon ska jag på möte med fler nya instruktörer, ser jag fram emot! Kul att träffa nytt folk och arbetskamrater! Känner ju en bunt instruktörer redan och de har varit så sjukt stöttande, vet inte vad jag gjort utan dem!

Jag har känt mig lite vilsen efter i fredags, tanken av att jag ska byta om i instruktörsomklädningsrummet gjorde mig skraj och blyg. Ska jag in dit?! Vågade inte gå in igår. Men efter BP’n drog Therese med mig dit och jag lade beslag på ett skåp. JAG HAR ETT SKÅP, slipper släpa prylar fram och tillbaka! Äntligen! Att jag tog ett skåp resulterar alltså i att nästa gång (antagligen idag) måste jag ju in dit. Läskiga tanke, själv?!

Bomben är släppt, jag ska hålla piskan, nu får ni hålla ett öga på schemat – för jag kommer att teama framöver!

8 tankar om “nu släpper jag bomben

  1. Om du kör något kvällspass i sommar så kommer jag! Såg ju att ditt första pass var på dagen och då jobbar Jonas. Och jag tror nog strenght är mer min grej 🙂

    • Jag kommer nog mest köra kvällspass 😉 Kommer bland annat köra några söndagar 18.00, då är det strength. På torsdag kommer jag teama med Björnfot 19.00 – strength. Någon gång lovar jag att det kommer passa 😉

Lämna en kommentar