frosserihelgen är över

I helgen har jag levt så sjukt annars än vad jag brukar. Ätit saker jag inte brukar, ätit mer än jag brukar, ätit på andra tider, druckit saker jag inte brukar, inte tränat. Allt detta är absolut någonting som man får göra då och då, eller när som helst! Jag är inte den som håller i pekpinnen. Men, det är bara det att min mage tål inte detta i någon vidare utsträckning, jag blir svullen och hela systemet brister typ. Nu är det därför dags att ta tag i detta, avvänjning here I come. Alltså inte en seriös och uppstyrd en, utan bara återgå till min vardag. Den påbörjade jag redan igår när jag landade i Umeå!

För övrigt så kan man säga att jag INTE ÄR BRUDEN MED KOLL, för en gångs skull. Jag var helt säker på att vi hade uppsatsutlämning + opponeringsföreläsning och karriärplanering med ENS idag (förmiddag och eftermiddag). Jag tänkte att jag skulle kolla schemat, och det visar sig att det är först imorgon, idag är det ”bara” utlämning av uppsatser+opponeringsschema 13.00. Jassåja… Tur jag inte är en sån som behöver ställa väckarklocka. Ska bli otroligt spännande att få veta vem jag ska opponera på nästa vecka.

Tänk att jag tar examen nästa vecka.

Lämna en kommentar