antagningsbesked, sommaren 2013

Jo, men jag har som vana att söka några sommarkurser, utifall att jag skulle känna för att plugga. Ni fattar. För två somrar sedan så läste jag två kurser som jag ansåg var toppen och det fungerade verkligen jättebra med distanskurser. Jag pluggade ute på balkongen typ varje dag. Otroligt skönt att få göra precis som man vill (när man vill)! Huvudsaken att uppgifterna kom in i tid liksom. Jag lärde mig massor, mest för att litteraturen var på engelska. Förra sommaren så hade jag två kurser som jag vart antagen till och jag började, men kände ganska direkt att jag inte skulle ha varken tid eller lust att göra klart det. Jag avslutade innan jag knappt hunnit påbörja. Tur var väl det, med tanke på hur min sommar blev i slutänden.

Nu fick jag ett mail, att jag redan nu fått antagningsbeskedet för sommaren. REDAN? Jag får liksom för mig att det inte brukar komma förrän senare. Jag loggar in och ser att jag är reserv på ALLA KURSER JAG VALT! Jag smäller av, fler än jag som kommit på den briljanta iden att njuta av sommaren genom att plugga. Jaja, nej men jag får väl vara glad(?), jag slipper plugga.

Med tanke på det, kanske dags att söka sommarjobb? Tänker att det kan vara bra med någon inkomst?

Lämna en kommentar