jag är ett spöke

Jag har haft rena rama slappardagen idag. En typisk söndag, men ändå inte. Inga planer och väldigt trött, somnade efter lunchen och vaknade till vid 15-snåret… När jag somnar mitt på dagen så är det sjukt svårt att vakna till, man liksom somnar om och somnar om, hela tiden. Känner ni igen er? Men när jag till slut öppnade mina blå så kom jag fram till att jag drömt att jag var ett spöke. Intressant. Det var trevligt att vara lite hemlig, flyga runt och tjuvlyssna. Jag var dock väldigt grön, jag rörde i gardiner och stolar som avslöjade mig…

20130428-220458.jpg

Svårt att motstå? En planerad träningsvila byttes ut till lite BP. Jag körde inte lika hårt som igår. Snäppet lugnare på rygg och bröst. Annars ett bra pass! Aldrig kört på den tiden, typ aldrig kört en söndag. Inte optimalt med BP två dagar i rad – men jag inspireras av min coach. Kört tre BP-klasser för Björnfot i veckan, rekord tror jag nästan? Hehe. Fick sällskap av Angelica, mycket trevligt!

Fin söndag, fin avslutning på veckan.

Lämna en kommentar