timmarna flög

Timmarna har skaffat sig vingar idag, dagen har gått sjukt fort! Jag har haft en strålande dag, som väntat… Tog min sista celsius och vandrade mot IKSU vid 10.30-snåret idag och var pigg, glad och sjukt taggad!

Till att börja med, lite BP med Therese, ett grymt pass! Jag kände mig stark överallt utom bröst och biceps. Jag körde lite tyngre än vanligt på ben och rygg idag, kändes som det var läge för det! Hade ju inte ett Strength-pass som väntade runt hörnet. Med tanke på att jag körde tungt på rygg så tog jag en liiiten mikro-vila, och fick snabbt som ögat en kommentar från scenen. Inte läge att maska. Det var ett grymt bra pass! Länge sen jag kände mig så fräsch i kroppen!

Svida om till nya kläder och ladda upp inför PLYO! Skön känsla att veta att det var just det som väntade och inte ännu mera skivstång. Fick på min vänstra sida sällskap av Jimmy och rakt fram hade jag en sprudlande Angelica! Lina höll i rodret och var grym, som vanligt. Jag fick äran att sätta måttet för de höga knäna i mitt team, vet inte hur jag lyckades med det dock… Men en ära!

Efter det så hjälpte jag Petra lite i gymmet, sen lunch med brudarna, tillbaka till gymmet för att hänga med Petra. 15.30 – lämnar stället. Många trevliga timmar!

Lämna en kommentar