ny vecka…

…nya utmaningar?! Ja, det är måndag och jag mår betydligt bättre än förra måndagen. Kroppen känns helt okej, det jag börjar fundera på är det här med pollen. Någon som börjat känna av det? Jag känner mig lite matt och snorig ibland, men vill inte tro att jag håller på bli förkyld.

Jag bläddrade igenom lite bloggar igår kväll och insåg att jag haft på tok för mycket att göra för att hinna med att läsa allt jag brukar. Linda hade nämligen utmanat mig. I torsdags när jag och Steph hängde på IKSU så berättade hon att hon blivit utmanad i en squatchallenge. Jag skrattade och var sjukt nöjd att få slippa. Herregud vad jobbigt det lät, jag chockades över att Steph seriöst övervägde att göra det…

20130422-081244.jpg

…well?! Jaha, då var jag utmanad och vad gör jag? Ja, jag har svårt att säga nej… Snygg rumpa till sommaren? 30 dagar startar… kanske idag. Vi får se, jag lär göra det idag… Men 250 st dag 30? Jag kommer dö av tristess!

Någon annan som är sugen?

3 tankar om “ny vecka…

  1. Går du på ett bodypump pass har du 120 st benböj i utfall och benböjslåten. Då har jag inte räknat med de plyometiska upphoppen. Så sista dan kan du bara köra benlåtarna två gånger på ett bp pass så har du klarat utmaningen 😉

  2. Yeeey! Bara att kämpa. Jag tänkte också på tristessen av att göra 250, men om man gör det framför tv:n på kvällen går det rätt bra tänker jag.

Lämna en kommentar