team hets

Har ägnat flera timmar med min relativt nyvunna vapendragare och kompanjon Steph. Vi har funderat rätt mycket på om vi är så himla bra för varandra egentligen? Vi är sjukt lika och tänker i princip exakt likadant.

Till en början så är vi tokiga i träning, båda är mest för gruppträning. Men ibland är det inte så himla bra, men det är roligt! Hon har inte vilat på aslänge och jag höll på ge efter för att hon taggade mig. Vi hetsar liksom varann. Imorgon ska hon vila? Undra hur mycket det krävs för att hon ska haka på?

För det andra; shopping. Hon sa idag när vi ställde oss på walkern att hon kände för att pallra sig till Stadium i eftermiddag. Jag sa att jag inte hade något planerat, hon sa dock att hon inte visste om det var så bra om vi gick tillsammans. Hets kan uppstå. Jag trotsade varningen. Stadium – ingenting! Intersport – inte ingenting! Men det hade kunnat vara värre! En tröja och ett par tajts för mig. Vi hejdade oss.

20130330-201921.jpg

Den andra fröken hittade skor och tajts. Sen då, jag sa att jag skulle in på ÅC och handla lite. Då visste hon inte om hon vågade följa med, godis-hets kunde uppstå.

Vet inte om vi är så himla bra team? Finns säkert sjukt många andra grejer som taggar igång oss. Viktigast att vi har roligt va?!

Lämna en kommentar