påskaftonsträning

Vil

20130330-131335.jpg

Med min nya jacka, solbrillor, en celsius och ett strålande humör vandrade jag till IKSU en timma tidigare än vanligt denna lördag. Ingen GRIT resulterade i att det vart IW som start idag.

20130330-131510.jpg

God morgon kroppen, kan man säga. Idag endast 40 min, tack och lov. Med min vapendragare Steph på min vänstra sida och Lina vid rodret pallrade vi oss igenom denna start. Otroligt pigga ben idag, med tanke på att det bara var 40 min samt att vi inte kört 30 min plyo innan. LOVELY!

Sedan hörrni, i vanlig ordning lördags-BP, men Krook är på påskledighet så Lina körde även detta pass. Vi bestämde att vi skulle köra hårt idag med tanke på att det inte var någon strength att vara pigg till efteråt. Uppvärmning som vanligt, ben ökade jag. Bröst ökade jag. Rygg körde jag samma. Triceps samma på stången men ökade på extension bakom huvudet. Sen hörrni, lyckades ju kläcka ur mig igår att jag aldrig blir starkare i biceps för Lina. Hon frågade då hur länge jag kört samma vikt?! Hon utmanade mig att lägga på femmor… Alltså på en smartbar… Jo, jag tackar. Kunde ju inte mesa idag. Hon sa att det var okej att jag svingade lite i kroppen, vet ni vad?! I did it! Var inte världens snyggaste men jag utmanade minsann! Sen när det var dags för utfall kunde jag knappt lyfta upp mina viktplattor för att armarna gjorde så sjukt ont! Lätt värt det! Samma vikt på utfall. Ökade på axlar, körde 5or nästan hela första set’et, sen ökade jag på stången också, shit så tungt! Ökade även på mage! Tror ni jag är slut?!

Underbara brudar som peppar och underbara kropp som utmanas! Just love it!

Lämna en kommentar