kaos på hemmaplan

God morgon på er! Det har varit så otroligt mycket bollar i luften och annat nu så jag har ett smärre kaos hemma. Det värsta är att jag inte tvättat på två veckor (exakt två veckor imorgon), det värsta med det är att mina träningskläder tryter! Just nu vet jag knappt hyr jag ska överleva helgen. Tvätta? Ja, men alla tvättider är typ bokade… Just nu går jag lite på reserver = inte kul! Igår använde jag ett linne jag sällan använder. Gick bra men… MEN! Inte att föredra. Idag har jag med mig massor av kläder för att jag inte kunde bestämma mig om vilka fula kläder jag skulle välja till veckans bästa och grymmaste pass, hur sugen är jag inte på att gå och köpa nytt (bara för att jag inte hinner tvätta)?! För att inte tala om imorgon, GRIT och jag kan inte komma i fula kläder! Nästan så att det är en anledning att köpa nytt. Bara det att jag inte har en ren sport-bh till imorgon ens. Kan. Inte. Rota. I. Tvättkorgen. Inte till en premiär. Som att gå på en galapremiär i mjukisar. Händer inte. (Jag har ett bc, två cx, ett bp, två strenght och ett plyo kvar innan jag får tvätta). Chansen är minimal att jag får ihop det på två bh’ar.

Något annat som är kaos idag är frökens hår.

20130228-080026.jpg

Trevligt. Henke, hoppas att du blundar för detta tragiska. För att poängtera, jag gick inte ut så, körde ihop det i en inbakad variant.

Trots kaos, trots huvudvärk, trots en saknad matlåda är jag på strålande humör idag! Det är torsdag!

3 tankar om “kaos på hemmaplan

Lämna en kommentar