tävlingsmänniskan kom till liv

Idag strax innan jag skulle gå från jobbet och satt och åt middag så kollade jag in Friskvårds blogg, som jag har för vana att fortfarande läsa. Jossan hade utmanat att göra 100 armhävningar under dagen. Man fick inte räkna med de man gjorde under pass. Utmaningar är min grej. Började direkt grubbla på när jag skulle klämma in dem.

Kom till IKSU, fixade återhämtnings-tjosan då jag inte hade med mig något. Gick på 60 min combat som ägde. Dock inte mitt bästa pass kanske. Men man kan inte alltid ha sitt bästa pass. Mycket folk som vanligt.

Efter det pallrade jag mig till gymmet, 100 armhävningar ska avklaras. Ni som hängt med ett tag vet att jag under förra året utmanades att klara 100 st på rad, inte läge idag. Som bästa klarade jag 90. Sen var jag nöjd. Men idag körde jag faktiskt 50 till en början. Helt nöjd med att klara så många på tå på rad. Sen 30 och till sist 20. Klart!

Sen pallrade jag mig på kvällskursen, berättar mer imorgon! Ni som är nyfikna redan nu får lägga till mig på insta så länge; @ziitan

En tanke på “tävlingsmänniskan kom till liv

Lämna en kommentar