tradera

Brukar du vara på Tradera? Köper du saker? Bra erfarenheter?

Det går i perioder för mig. Ibland hänger jag där varje dag och ibland är det bara då och då. Jag hittar alltid något, men blir liksom less att vänta 4 dagar innan auktionen går ut. Eller så glömmer jag bort det och missar det. Det här med påminnelser är inte min grej, blir bara irriterad på notiser som kommer upp. Glömmer man det så är det nog inte meningen att man behöver prylen?

Igår så hängde jag i alla fall där och hittade två grejor som jag kände att jag ville ha. Och vet ni? Båda prylarna hade slutdatum igår! Så det var liksom gjort för mig! Inte helt utan kamp så vann jag båda auktionerna och vart så himla glad! Det är liksom spänning i det, inte bara ett köp. Ni får se vad det blev när det dyker upp hemma!

Jag tänkte undvika att skriva om min sömn idag, inte så roligt att läsa! Men, vet ni vad jag drömde? Jag drömde något om Sh’bam, kan det vara ett tecken? Ska jag gå på ett danspass snart? Låter inte troligt, med tanke på att jag just nu laddar upp som hårdast inför GRITen. Jag har bara bokat 5(!) pass än så länge. Alltså kommer inte gå på alla, men vill liksom vara säker på att kunna gå när jag känner för det. Båda passen på fredag och det på lördag är fullbokade. Det är så sjukt spännande! Jag vill bara se reaktionen på alla, veta vad folk tycker! Min kropp känner sig mer redo än på länge nu, 30 min HIIT i fredags, 60 min BP i lördags, vila söndag och 60 min yoga igår. Kan inte minnas när jag tränade så lite flera dagar i rad. Tisdag-lördag = maxade dagar. Tror vi vilar söndag även denna vecka.

20130226-080828.jpg

Ser ni vilket platt och väl tillrättalagt utsläppt hår jag har idag? Kommer bli knäpp på det! Åker upp i en tofs eller fläta när jag kommer till jobbet.

Trevlig tisdag på er!

En tanke på “tradera

  1. Har nog ganska bra erfarenheter av Tradera men så är jag också väldigt noggrann av vem jag köper grejerna. 🙂
    Nu borde jag iofs börja sälja av lite grejer i stället så vi ryms i lägenheten… 😉
    Ser fram emot att se det du budat hem, spännande! 🙂

Lämna en kommentar