att vakna med stolthet

Ni ska veta att jag fortfarande känner mig otroligt stolt över vad jag åstadkom igår på löpbandet! När jag tänker tillbaka på det så ler jag och alla era dina kommentarer peppar mig verkligen! Igår när jag sprang i mål kände jag för att sträcka upp armarna och bara hoppa runt, springa ett ärevarv i konditionstummet… men jag gjorde det inte… Tack snälla för era fina kommentarer, det värmer!

Idag då? Ja, jag håller just nu på att tvätta, jag har ätit frukost och sett julkalendern. Nu är det Nyhetsmorgon som gäller. Alltså det är redan onsdag! Vi ska ses för grupparbete idag vid 10, innan dess ska jag träffa en Skelleftebrud som ska frakta lite grejor till mig. Efter det ska jag hoppas på att hinna träna lite. Sedan har jag två möjliga vägar. 1. Åka hem till farmor och baka pepparkakshus. Det är en tradition vi kört på i typ 26 år… Då var det bara jag, men sen efter något år hakade brorsan på också, när han valt att titta fram. Nu är vi 6 kusiner som ses hemma hos vår farmor en dag i december. Eller 2. Gå på ”I decembernatten” med min studiegrupp. Som kulturanalytiker ska vi analysera valfritt event, konsert eller liknande som detta moments gruppuppgift. Vi får se om vi får biljetter, igår fanns bara 3 biljetter kvar och vi är 5 personer som gärna vill gå.

20121205-080857.jpg

Ha en underbar dag!

Lämna en kommentar