mysteriet på greveholm

Jag måste ju erkänna att jag faktiskt ser på programmet, julkalendern 2012. Det hör liksom december till, mysigt och ett trevligt sätt att räkna ner till julafton! Tacka vet jag svt-play. Jag har klarat mig utan tv sedan jag flyttade in för nästan fyra månader sen och jag är supernöjd! Nu ser jag programmen när jag själv vill, låser mig inte till någonting! Det gynnar min träning (och mitt sociala liv).

20121204-221038.jpg

Ikväll har jag sett ikapp de avsnitt jag missar och myst med en kopp lusse-te som jag köpte i helgen. (Lagom tid med 15 minuter!)

Det är en trevlig julkalender, jag har längtat! Jag minns, tillsammans med många andra, när denna julkalender gick på tv sist! Så spännande! Det är dessvärre inte lika spännande nu, men som sagt, mysigt! Tycker att den är uppbygd på ett bra sätt, om man utgår ifrån ett kulturanalytiskt perspektiv.

Nu är det bara att vänta på nästa avsnitt!

Lämna en kommentar