ff: dag 29

Idag och imorgon, sen är jag klar! Det som driver mig är att resultaten fortfarande utvecklas, otroligt peppande att ge allt till slutet när man inte känner att man ”står still”. Det är en obeskrivlig känsla att snart vara klar, jag funderar hela tiden på hur jag ska integrera detta i min vardag sen. Jag tänker att skillnaden inte kommer bli jättestor ändå, under denna månad har jag druckit endast vatten, kaffe och te! Ingenting annat! Det är egentligen som det brukar, i och med att jag sällan dricker annat. Just nu är det dock glögg som jag längtar efter, faktiskt ingen alkohol! Jag ska kanske köra december ut med alkoholen? Vore ju grymt! Fast det är gott med alko-glögg också… Annars är det faktiskt mest julfikat jag är mest sugen på! Och bröd och efterrätter.. Men jag ska givetvis ta det lugnt när jag väl börjar, inte vräka i mig!

Idag har jag galet med träningsvärk alltså, det är från i tisdags garanterat! Hela bröstmuskeln, biceps, triceps, sidorna… Benen känns tunga och det känns faktiskt lite i magen också! Det var sjukt länge sedan magen fick sig en rejäl omgång som lett till träningsvärk, otroligt skönt! Jag har dessutom sovit sjukt bra inatt, det känns som en strålande start!

Idag är det som sagt maraton-träning på G! Tror inte jag skulle råda någon att träna på så sätt, men jag gör ett undantag idag;

20121129-080117.jpg

Förbereder mig under dagen med att förhoppningsvis skriva klart tentan, tvätta och äta ordentligt, dricka mycket vatten! Jag berättar som vanligt om träningen när den är gjord! Är som vanligt otroligt laddad inför torsdags-träning, den är alltid grymmast på hela veckan!

Ha en fin torsdag!

2 tankar om “ff: dag 29

Lämna en kommentar