ff: dag 27 träningen

Måste bara påpeka en grej; JAG HAR VARIT GRYM PÅ ATT INTE BLOGGA IDAG! Jag har istället fått massor av bra grejor gjort, till exempel tentan och sen ett jobbigt cellprov.

Till träningen! Grymt pass idag! Jag och Petra har för vana att teama på BP under tisdagskvällen, så även idag! Det är Linas pass men idag hade hon stark uppbackning av Martin Krook. Vet ni vad?! Vi fick göra en mix av 83an och 84AN!! (VARNING FÖR SPOILER!) Nya releasen liksom, hur taggad vart inte jag?! Hur nice som helst, en fågel hade skvallrat om mix-pass men inte att det var från det nya… Jag vart väldigt glad! Och jag gillade de nya låtarna starkt, detta blir grymt! Första benägen brukar jag hata, lång och tråkig, INTE DENNA! Nytänkande, inte enformig och bara två set! Hör ni hur lyrisk jag är? Sedan så var biceps-låten väldigt speciell, det brukar vara min värsta mardröm, men vet ni? Vi ska förenas under denna release, jag är otroligt nöjd över nytänket. Vi använder endast lösa viktplattor, ingen stång! Jag märkte då hur min vänstra arm är slapp i jämförelse med höger… Den halkar efter, bra att använda lösa viktplattor så man inte kan fuska! Har inget negativt än så länge att säga… Rygglåten, breda rodd och trippel-rodd är tillbaka, sjukt tungt! Riktigt bra pass idag, jag höjde dessutom på bröstlåten idag!

Efter en timmas bodypump så tog vi 15 minuters återhämtning för att, hör och häpna, gå till gymmet! Jag har verkligen varit motsträvig och jag gillar inte att vara där, känner mig sjukt obekväm. Men jag hade lovat mig själv och Petra att göra detta… Med henne som PT tog vi oss igenom triceps, biceps, mage, bröst, rygg och sidan. Jag tänker inte slänga mig bland några termer på maskiner här inte, har jag alldeles för dålig koll på! Passet blev, till bådas förvåning, 1,5 timma långt! Tiden sprang iväg och hux flux bara var tiden mycket mer än väntat… Tur jag åt middag innan träningen idag!

Sedan tog jag en PW hemåt och avslutade med 4 min planka, delad på 4 intervaller. (Snälla, säg att någon är med mig på denna utmaning…?) Bara 17 minuter kvar nu!

20121127-222234.jpg

Sjukt nöjd brud!

Lämna en kommentar