en vecka med wagner

Och det är inte vilken Wagner som helst utan Frank Wagner, spännande va?! Ni insatta vet självklart att det är Johan Falk jag pratar om.

I lördagskväll efterlyste jag filmtips, eftersom att jag hade världstråkigt!

20121115-222815.jpg

Av Hanna fick jag tipset om Falk-filmerna. Jag hade faktiskt sett den första av de nya filmerna och uppskattade den väldigt mycket! Hur spännande som helst!

Jag började beta av dem en efter en, Spelets regler, De 107 patrioterna, Organizatsija Karayan, Barninfiötratören och Kodnamn Lisa.

Otroligt välgjorda, moderna, spännande och genomtänkta filmer. Jag är förbluffad och tycker att alla filmer varit otroligt bra! Det är skrämmande hur de bygger upp filmerna, vilka karaktärer man får medlidande för och vilka man anser är goda och onda. Jag ser det som intressant och modernt! Bra skådespelare och med en polis-stab som är underhållande och intressant sammansättning!

Avslutade alltså kvällen med sista filmen i den serien, vad ska jag nu se? TIPS?!

Lämna en kommentar