sista timmarna

Jag och Henke är först vid poolen, as always… Vi kör nu ett sista ryck med sista chansen att få lite färg på kroppen innan vi måste checka ut 12.00… 13.30 blir vi hämtade för att åka mot flyget och strax efter 19.00 svensk tid landar vi i Umeå! Känns inte alla roligt, jag vill bara vara kvar!! Jag mår verkligen toppen här, kroppen kanske skriker efter min vanliga kost och träning men huvudet mår kanon!

Igår skulle det bli tennis utlovade jag här i bloggen, det vart inte av! Vi var inte ensamma som ville nyttja planen, det var kö. Vad tycker vi om kö?! Inte läge att fördriva tiden där… Jag gick istället och körde vattengympa med pensionärerna! Jag höll på att frysa ihjäl efter en stund… men jag gav mig inte, om de så skulle plocka upp mig som en isbit så skulle jag i alla fall kämpat in i det sista.

Vi åkte på eftermiddagen in till stan för att kika och shoppa, det vart ingen shopping…

20121017-090053.jpg

20121017-090115.jpg

Nu ska jag ta vara på sista timmarna!

Lämna en kommentar