det bästa med att vara hemma

Det bästa med att komma hem efter en resa är att lägga sig i sin egen säng! Även om jag inte sovit dåligt så kan man inte jämföra sin egen säng med något annat! Eller jo, sängarna på Fridhemsplans vandrarhem är gudomliga!

Jag har varit sjukt duktig och packat upp alla grejor och nu landade jag i sängen!

20121017-203243.jpg

Haft en underbar resa! Jag ville inte åka hem, även om hemma är bäst(?)… Jag skulle önska att jag hade råd att åka utomlands oftare än vad jag har just nu, som student. Nu behöver man ju inte slå till så stort som för ett 50års-firande varje år.. Men en liten tripp skulle inte skada!

Nu ska man komma tillbaka till vardagen va?! Jag tror inte jag är redo, kan inte fatta att jag liksom låg och solade imorse vid poolen… och det får jag inte göra imorgon?! Kanske kan hitta en vattenpöl här ute?

Imorgon ska jag till IKSU! ❤

Lämna en kommentar