miss p!nk is back

Helgen har varit full av äventyr och jag är långt ifrån frisk ännu, därav den sjukt dåliga uppdateringen. Jag får lite smått panik när jag hamnar efter i mina inlägg, jag har ju alltid någonting att skriva egentligen. Nu har jag massor att skriva, men jag är som tidigare sagt allergisk mot att blanda för mycket… Därför måste det bli olika inlägg.

P!NK kommer till Sverige!! I fredags släpptes biljetterna till hennes konsert den 26 maj 2013. Hur underbart är inte det?! Jag trodde att det skulle bli i sommar eller nästa höst, men ju förr desto bättre? Finns nog ingen som är mer glad än mig just nu. Dessutom känns det så himla roligt att det är flera jag känner som ska dit också, riktigt bra kommer detta att bli!

Jag och P!NK har en lång historia nu, ni som inte har läst den kan läsa den här.

Hur peppad som helst! Ska du dit?! Jag lovar, du kommer inte bli besviken!

Lämna en kommentar