mobbning i lärande miljöer

Jag har nämnt att jag ska läsa en kurs i sommar, den började i måndags och går under namnet Mobbning i lärande miljöer. Kursen verkar superintressant med tanke på att det handlar om barn i utsatthet, precis som jag är specificerad mot! Jag tvekade inte en sekund att söka och tycker redan nu att kursen passar mig perfekt. Den är på heltid under 5 veckor, efter det ska jag ta en rejäl vila från att plugga! Då ska jag utnyttja sommaren med att läsa skönlitterära böcker!

Det som är bra med sommarkurser på distans är att man kan dels planera tiden som man vill, dvs. plugga när andra jobbar och vara ledig när andra är ledig! För det andra kan man vara ute när det är bra väder! Som det är idag! Jag skulle inte vilja sitta inne och jobba, flyttade därför ut mitt kontor!

20120613-142420.jpg

20120613-142433.jpg

Ska fortsätta en stund till, ska gå och träna vid 16.00!

Lämna en kommentar