första dagen

20120613-120548.jpg

Efter en inskolning förra veckan så fick jag äntligen jobba min första dag idag! Det är inte speciellt svåra uppgifter men det var ändå någon som var rätt nervös på cykeln dit imorse! Det är väl alltid så med nya jobb? Innan man finner sin plats liksom…

Jag kom dit och fick uppgifter direkt, jag skulle fylla på glass! Yeey! Det tog mig en dryg timma, sedan fortsatte jag med andra frysvaror som pizza och pommes! När allt fryst var klart gick vi till livsmedel! Alla som känner mig vet att jag inte äter sylt, marmelad eller gelé och liknade… Det är knappt så jag vill röra det, en slags fobi… Nej, men jag tog oväntat på mig att fylla på sylt och marmelad… Vad hände?! Det gick trots allt bra! Jag hade handskar!

Imorgon tar jag nya krafter! Då ska jag dit igen!

Lämna en kommentar