uppsats-pm

Jag vill nu bara meddela att jag skickat in mitt UppsatsPM, så nu känner jag mig lugn igen. Det var det enda som var akut idag och som jag kände att jag inte kunde misslyckas med. Bra gjort! Här kan ni se min tidsplan som jag gjorde tjusig med lite färger och så…

Vi får väl se hur jag hinner, rätt vad det är så gör jag någonting annat före, eller byter plats på något. Jag ser detta som en riktlinje. Imorgon har vi handledning/diskussion på våra PM i grupp…

Jag kan meddela att kaklaren är klar med allt kakel nu! Han har varit här på förmiddagen och fogat. Nu inväntar jag målaren som ska komma idag och måla det lilla som ska målas. Det borde betyda att rörmokaren kan komma imorgon?! Jag längtar så otroligt mycket till vi har dusch, även fast det går snabbare på gymmet, men det är skönt att duscha hemma…

Eftermiddagen sysselsätter jag mig med materialinsamling.

Lämna en kommentar