det bästa

20111129-195226.jpg

Min fru är verkligen den bästa som finns! Det går nog inte att beskriva i ord hur mycket hon betyder och är värd för mig! Önskar att hon förstår hur mycket det är!

Jag har en tung vecka nu, både måndag och tisdag har jag varit hemifrån drygt 10 timmar.. Igår när jag kom hem var maten så gott som klar på bordet att ätas och hon hade dammsugit. Idag när jag kommer hem är maten återigen klar färdig på bordet och hon har tvättat! Är inte det vardagslyx så säg?!

Seminariet är över och det känns skönt, en mindre grej att tänka på, och jag tycker det gick helt ok!

Jag vill minnas att jag nämnt det här om bussar och normer, vad man får göra osv. Nu är det riktigt mörkt ute när jag åker hem och jag vet att jag måste plugga även fast det skulle vara skönt att sova. Det är kolsvart i bussen och de flesta verkar vilja sova… Jag måste tända min lampa för att överhuvudtaget se något ord i boken, kvinnan bredvid mig suckar, det svider i mitt hjärta, men jag måste ha den tänd! Visst är livet tungt ibland? Men bussen är ju ett allmänt rum och det finns lampor för att man ska kunna tända den…

Ingen träning på två dagar, imorgon måste jag dit! Tycker inte om att sätta mig i sitsen att jag måste dit, jag vill ju dit för att jag tycker det är kul! Men nu har det varit så långa dagar… Håller tummarna för bodycombat imorgon!

Lämna en kommentar