härlig dag

Det har varit strålande väder idag. Jag fick ett sms av Petra imorse som frågade om jag ville gå en promenad. Jag hade precis kommit igång med packningen av lådor, men jo, jag ville det! Så vi gick Nydala runt. Sen fortsatte jag packa, och packa, och packa. Det har gått bra! Jag har typ fått ihop det mesta, och det känns som att jag har koll dessutom! Känns alltid vemodigt att packa, lämna ett stadie i livet och påbörja något nytt. Jag har flyttat flera gånger och det är tungt emellanåt. Idag har jag bara varit i tårar två gånger… antar att det kommer fler. Även om jag ser fram emot flytt och nya äventyr så är jag ju både nervös och tycker det är jobbigt att lämna familjen… igen.

En intressent har varit och kikat på lägenheten, mitt i kaoset. Sen kommer en till imorgon. Vi får se när de vill ha ut mig.

Jag hade tänkt hinna träna nu ikväll, innan eller i samband med mitt TT på plus. Men jag vart lat och kände att jag ville ha ihop allt i läggan. Trots att det kanske varit den varmaste och finaste dagen har jag inte känt mig stressad av att vara inne. Det var skönt att få en ordentlig start! Sen cyklade jag ner till plus och körde TT, och hur kul var inte det?! Jag hade grymt skoj! Och det verkar som det var uppskattat!

20140701-224513-81913938.jpg

Hade en liten fågel i omklädningsrummet. Får höra sånt man aldrig får veta annars! Blev så oerhört glad! Sånt som gör att man bara vill stanna…

Lämna en kommentar