yoga 70

Jag fick en stark längtan efter yoga idag. När jag kollade bokningen var det FULLT! Hur ofta är en klass jag vill gå på full liksom…? I sista sekund knep jag en plats och då var det ingen återvändo.

Jag ska säga något nu. Det måste vara den grymmaste yoga-klass jag tagit! 70 minuter under ledning av Mark Thomas, kör på IKSU i sommar. Han var fruktansvärt professionell och teknisk. Han visste vad han pratade om och fick min fulla respekt. Han visste klassens syfte och kunde på ett pedagogiskt sätt guida mig genom klassen.

Djup stretch och en lagom tuff klass rent fysiskt för mig. Jag tror att en nybörjare skulle känna att klassen kanske var lite avancerad. Jag kör inte mycket yoga nu men har genom åren kört rätt mycket. Jag rekommenderar den klassen varmt! Oerhört imponerad!

Fin avslutning på en fin helg – jag har bokat nästa söndag redan nu. För att slippa bli utan plats!

Lämna en kommentar