imponerad av dagen

Upptäckte ju till min glädje att det var strålande väder idag, så hamnade ute… rätt länge. Njöt och ville inte gå in. Visste att jag borde träna, för jag var lat igår och instruerade bara plyo vilket inte räcker för mig. Sen vet jag inte hur morgondagen kommer se ut, när jag ska ha besök osv,. Sköt på det och sköt på det, tills jag bestämde mig och for.

16.00 var jag i gymmet. Ett ryggrads bestämde jag mig för innan jag anlände, min förhoppning var att det inte skulle vara smockat i gymmet en lördag 16.00 mitt i sommaren. Jag hade rätt! Började med marklyft, inget max, utan fler set med lite lättare vikt vart det, eller ja, kom upp i 70 kg… Lite lats i kabel, lite rodd… Ja, jag kände mig faktiskt nöjd över passet, vart en sisådär 1,5 timma ändå.

20140628-230651-83211646.jpg

Sen hem och laga middag, sen började bakningen igen. Nu ni, jag har bakat i timmar!! Sjukt redo för besök imorgon, och säkert en månad framöver, vart inte så lite fika faktiskt…

Har nog en sockerkick också, är sjukt pigg trots att klockan är 23.09…

Lämna en kommentar