att kunna stänga av

Igår vart det lite körigt på det där IKSU-stället så det vart ett komplicerat byte. Jag bytte IW med Sara, hon tog mitt igår – jag tog hennes idag. Så ryckte jag in för Karin på strength när jag egentligen skulle haft IW. Det är Therese gamla klass, kul att köra den! Trots att det vart rörigt nanting med byten gick det riktigt bra! Efter det gymmade jag en bra stund. Lite ben, lite biceps.

20140522-210106-75666451.jpg

Jag var sjukt nöjd att kunna ta mig till IKSU iklädd linne och shorts!

Idag ner på uni som vanligt. 8.00 till just innan 17. Jag har pysslat på med justeringar, gått igenom allt nu. Imorgon ska jag göra sammanfattningen och kanske lite annat fix. Bra med en plan.

Anlände till IKSU vid 17, skulle ju köra Saras IW. Riktigt kul, jag var taggad! Inte kört IW på en hel vecka! Sen hoppade jag in på en CXklass. Även det Therese gamla klass. Otroligt länge den jag körde CX, inte gjort det sen min vapendragare flydde fältet. Hoppas att det känns imorgon! Avslutade med lite bröst i gymmet. SEN gick jag hem.

20140522-210658-76018998.jpg

Älskar att jag kunde trampa hen i shorts. Älskar att jag alltid kan stänga av hjärnan när jag går in på IKSU. Älskar att det snart är sommar. Jag samlar energi… för ännu en dag på uni imorgon.

Njut av känslan att vara nöjd med livet.

Lämna en kommentar