grit cardio x 2

Idag har jag hunnit med två GRIT Cardio, vilket du inte bör orka med. Som Steph sa, orkar du två har du inte tagit i tillräckligt! Helt sant. Men ibland måste man, vi har inte cardio på IKSU och vi har inte de instruktörer jag vill gå för.

Lunchen körde jag för sambon. Toppenkul klass och jag fick verkligen pressa mig.

20140429-224227.jpg

Sen hade vi en ledig eftermiddag, åt lunch tillsammans och myste på till en film. Vi åkte in till city för att gå på en klass tillsammans. In till Odenplan för cardio under ledning av Petter, som är tränare för Les Mills.

20140429-224430.jpg

20140429-224456.jpg

Är man inte i träningssvängen eller LM-svängen fattar man inte hetsen tror jag. Det var en grym klass och sjukt jobbigt. Mina ben som redan hade en cardio-klass i benen och det kändes!

Efter klassen kom vi knappt över övergångsstället på ett knapptryck, sjukt sega ben! Vi åkte hem och tryckte i oss middag.

Grymt bra dag. Och benen, vi får se om de ens vill vakna imorgon. Therese skojade och sa att vi ska köra ben i gymmet imorgon. Det ska vi inte, men vi ska hinna gymma innan hon börjar jobba 13.30. Nu börjar det närma sig hemgång, sista rycket i dagarna två.

Nöjd tjej. Målet var att dra på sig träningsvärk under denna resa, sällan jag får det i benen.

Lämna en kommentar