fylld med energi och inspiration

I torsdags när jag fick träffa fina Lina så råkade jag kanske nämna att det hade varit kul om hon stannade och tränade med mig och kanske ett team?! Hon vart taggad. Så torsdagen resulterade i ett plyo med grymt sällskap av Lina sen myshäng hemma hos mig! Fantastiska brud, vill att hon ska vara här jämt!

Fredagen vart snäppet bättre. Efter en bra pluggdag med Jens så stannade den där grymma tjejen och teamade med mig!

20140329-210454.jpg

Vi har aldrig teamat förr, så det var sjukt spännande! Hon är en grym förebild och jag hade så fantastisk roligt! Tror aldrig jag kört så hårt någonsin, som instruktör alltså. Helt fylld med energi som kommer räcka fram till sommaren – TACK!

Sen åkte jag hem till mamma, supermysig tjejkväll!

20140329-211153.jpg

Vi lagade mat tillsammans och åt sjukt gott, myste på, såg Let’s dance och sällskapade. Jag sov där och laddade batterierna.

Imorse körde jag upp till IKSU redan vid 9. Från och med nu tar jag över stafettpinnen från Emelie och backar upp Emma på familjegympan. Så denna lördag var min. Det gick mycket bra, bättre än sist och jag hade riktigt roligt. Vilka fantastiska barn, ett härligt och stort gäng! Jag hade grym energi och hade ställt mig in på BodyJam efter det… Det var inställt. Vilken besvikelse. Det resulterade i att jag hamnade på Emmas cardio-training. Det var inte planerat, men sjukt roligt. Ett härligt pass trots att jag fegade lite. För 12.30 väntade ju min GRIT.

DET GICK SÅ GRYMT BRA! Tror det kan varit mitt bästa pass någonsin, jag hade grymt kul och kändes som att bitarna satt på plats och jag fick in bra coachning. Ett toppenpass! Min nya energi har verkligen gett resultat!

Resten av dagen har resulterat i ett nytt IW! Jag är så himla inspirerad! Måste gå och testköra passet imorgon!

Tidig kväll, nöjd över dagen!>

Lämna en kommentar