överlevde… igen

Ja hörrni, det är torsdag och det dök inte upp något annat vick spm passade mig. Det resulterade i att det vart en repris av förra veckan. Cykel – CX. Är dock sjukt nöjd att jag tog mig igenom det ännu en gång.

20131031-201202.jpg

Jag var till och med nummer 1, man skulle kunna tro att jag är en galen cyklist som bokar pass flera dagar i förväg. Det var inte ens jag som bokade denna vecka heller. Den galna instruktören hade till och med ändrat passet, istället för 7 st 70/20 intervaller hade hon 9 STYCKEN!! Och jag som dog förra veckan. Efteråt sa hon att hon varit nära att lägga till ännu en PINK-låt, snacka om att jag har inflytande. Men hon tänkte att två räcker, gör det verkligen det?!

Efter det passet kan jag verkligen andas ut, då har jag gjort mitt. Veckans värsta pass liksom, min mardröm!

Då övergår vi till något som jag är betydligt bättre på, CX! Det är min grej, det är dock fruktansvärt mycket jobbigare efter ett cykel 55. Benen krampar, speciellt höftböjarna när man ska hålla upp benen. Sjukt tungt. Sen har jag fått något ticks för mig, när man ska stå i plankan i track 2 så vill jag stå på underarmarna fast instruktören säger klart och tydligt PÅ HÄNDERNA. Alltså en hög planka. Det blir körigt när vi ska börja vandra ner på armbågarna och jag redan står där.

20131031-202311.jpg

Annars grym kombo idag tillsammans med min vapendragare! Fröken är nöjd!

Lämna en kommentar