fin dag

Alltså jag fick sån bra start på dagen. En av mina deltagare kom fram efter passet och öste beröm över mig. Egoboost. Hon sa att hon verkligen gillar mitt pass, jag säger bra grejer som får henne att tänka till och känna delar av kroppen som hon inte tänkt på innan. Hur lycklig vart inte jag då?!

Sen lite plugg nere på skolan, lunch hemma, en pn och sen styrde jag upp lite.

Tillbaka till IKSU för lite egen träning. Tisdag betyder BP och det var länge sen kändes det som, vart ingen förra veckan, så sist jag körde var faktiskt på Supern och då vill jag tillägga att jag aldrig maxade direkt. Men idag var jag taggad, Therese som bossade och jag var väldigt på G. Jag körde på rätt bra, kroppen kändes pigg så jag hoppas att det gav resultat, får se imorgon. Hoppas att det kommer kännas lite!

En grym dag!

Lämna en kommentar