kan inte sluta

Jag var på IKSU strax innan 9 imorse, redo för ett IW40 med Elvira. Och hur gick det? Det gick strålande, benen var väl inte superpigga men passet var så himla bra! Flöt verkligen på bra och allt kändes så mysigt i kroppen. Visst var det tufft, men allt flöt på så bra att jag knappt hann tänka innan det var slut. Efter det lite teori med samma fröken.

Jag smet iväg för att köra lite pass, premiär på junis-gympan. Ett stackars barn som dök upp. Men vi hade roligt! Hoppas att fler dyker upp nästa gång… som lite osäkert när det är drop-in. Jag fick leka av mig i alla fall!

Efter det var det dags för min höjdpunkt. Mirja var i Umeå idag och det resulterade i att hon dök upp på mitt GRIT! Hur kul som helst att få henne att svettas. Ytterst taggad! Fick dessutom sällskap av Björnfot, Sofia, Ewa-Carin och Linda! Yeey! Värsta teamet idag ju! Passet gick rätt bra, jag hade i alla fall hur kul som helst! Lyckan!

Sen fick jag i mig lire snacks och pallrade mig tillbaka till utbildningen. Praktiska övningar var i full fart och jag slängdes bara in i en presentation. Det var roligt och givande. Sen lite mer teori innan vi knöt ihop säcken. Jag träffade Forshagen som hade varit så himla grym och nött in nya BPn. Snackade en hel del innan jag orkade ta mig från IKSU. Däckade jag i soffan?

Man kan säga det, men jag har typ satt ihop ett IW40… sjukt! Jag vart så inspirerad. Får liksom inte stopp. Imorgon ska vi presentera en låt och jag har ett helt pass, vilken låt ska jag ta?! Morgondagens problem, nu ska jag sova!

God natt!

Lämna en kommentar