awesome helg

Vilken helg! Hur skön helg som helst! I lördags gick jag och Sofia hem till Henke och Anton för att spela lite spel. Inte för att jag vann – men det var mysigt ändå. Riktigt trevligt. Sen igår så for jag och mamma till IKSUspa en stund och tog det lugnt. Badade, solade, bastade.

20130819-083729.jpg

Mysig mamma-dotter-tid.

Sen så pallrade vi oss mot Holmsund, hem till mormors, sen farmors. Trevligt att kunna beta av alla.

I helgen har jag också hunnit beta av tre filmer. Pitch perfect, huuur grym som helst!! Alla måste se den, fantastisk musik! Verkligen inspirerande och feelgood. Kolla bara på det här klippet!

HUR GRYMT?!

Sen såg jag också The lucky one, helt okej. I stil med Safe haven som jag såg för ett tag sedan. Mysig och trevlig skulle jag säga. Inte någon jättebra, men värd att se ändå. Till sist såg jag The heat med Sandra Bullock, hon är för övrigt genialisk JÄMT! Hon är så sjukt bra alltså. Filmen var väl inte gjord för mig direkt men ändå helt okej! Rolig och spännande!

Ny vecka, nya möjligheter. Fyra dagar på en annan arbetsplats. Dock ingen ny.

Lämna en kommentar