mördaren ljuger aldrig ensam

Åkte hem till mamma och bara njöt av att inte göra någonting. Det är skönt att checka ut ibland, bara vara, inte vara ensam, det är bäst! Jag passade också på att sova över, det kändes bra. Vi såg en film igår, Mördaren ljuger aldrig ensam. Tuva Nuvotny och en hel del andra svenska kända skådespelare. En svensk film som utspelar sig för några årtionden sen, lite drama, spänning och klurigheter. Jag gillade den verkligen, en film helt i min smak! Jag rekommenderar den om ni gillar svensk film! I förrgår såg jag en annan film, Tintin. Den hyfsat nya varianten, från 2011. Jag tycker att den också var bra, lite konstig när den inte är helt tecknad eller helt verklighet, någonstans där emellan. Men den bastades på Enhörningens äventyr som jag såg som tecknad film när jag var liten. Det var en bra film också.

Fick åka in till stan med Fredde imorse och nu har jag druckit en kopp kaffe på jobbet. Klockan är slagen, 8.00 nu kör vi!

En tanke på “mördaren ljuger aldrig ensam

  1. Den såg vi på bio och jag blev faktiskt positivt överraskad! Om du tycker om att se serier kan jag förövrigt tipsa om orange is the new black som man kan se på netflix, superserie!

Lämna en kommentar