filmfeber

Onsdagmorgon, jag är ledig och jag njuter. Sovit en god natt och ätit en god frukost. Snart ska jag pallra mig mot äkta vardagslyx, ska berätta mer om det senare, kommer bli grymt.

Jag här hamnat i film-fällan. Jag har perioder som jag ser filmer jämt, denna period här hållit i sig ett tag nu, sett otroligt mycket film den senaste tiden och jag älskar det! Jag efterlyste filmtips och det kom in några, jag håller på att beta av det. Jag har den senaste tiden sett filmer som Rent, Taken, Taken 2, Safe Haven, Newcastle, Murder by number, Take this waltz, Blue valentine… Jag tycker personligen att både Taken och Taken 2 är grymma filmer, otroligt spännande!! Sen gillade jag Safe Haven också. Rent är ju underbar, den är så himla fin!

Har ni fler tips?! Jag vill ha mer!

Lämna en kommentar