kan det komma några fler

Jag undrar om inte några fler hade kunnat komma in idag och fråga om en ram eller andra grejer. Alltså, idag har det varit så sjukt mycket folk på jobbet, jag fattar verkligen inte grejen. Varför kom alla in idag?! Har varit hyfsat lugnt hela sommaren, TILL IDAG. Jag hann i princip inte göra någonting annat. Missförstå mig inte, det är fantastiskt med så mycket kunder och så mycket att göra, men idag spårade det. Två personer och tusen frågvisa kunder. Det vart lite kaos, och om ingen är där inatt kommer jag antagligen komma in i ett kaos när jag kommer imorgonbitti. I övrigt gick det inte jättebra för fröken idag heller, jag är på dåligt humör och det gör att det går sämre och sämre. Jag är inne i en fas av dåligt tålamod och humör. Det är himla jobbigt, för jag kan inte göra något åt det. Jag äter dåligt och jag tränar dåligt. Väntar på att det ska gå över. Ingenting är roligt.

Jag skulle träna idag, men jag hade inte lust. Cyklade hem i regnet och ska se lite film istället. Kroppen skriker efter ett svettigt pass – men huvudet säger nej. Kan de komma överens snart?

Onsdag imorgon – sen är jag ledig på torsdag.

Lämna en kommentar