strength – check

Haft en värdelös dag på jobbet, verkligen fått kämpa för att hålla ihop. Kan tänkas att jag var lite trött från helgen. Rätt så troligt. Ingen bit som föll på plats riktigt, och avslutade det hela med att fastna i ett dörrhandtag och slänga ner telefonen i golvet. Var så trött att jag ville gråta. Fick en kram av Louie sen gick jag till Ica, köpte våffelsmet och gjorde våfflor till middag.

Under tiden jag lagade middag fick jag ett glädjande besked! Förra söndagen filmade jag för strength, men de hade semester i två veckor. Idag var de tillbaka!

20130729-192039.jpg

CHECK! Så himla stolt och SÅ HIMLA GLAD! Fantastiskt roligt! Björnfot hade utmanat mig – att vara klar med båda licenserna innan hon kommer tillbaka. Och det klarade jag ju, med råge också. Mer stolt brud får man söka efter.

Dagen slutade rätt bra ändå.

Lämna en kommentar