jag kanske ska bort

Imorse så lämnade jag två sovande brudar i läggan. Vi hade en mysig kväll igår med lite vin och frukt.

20130724-211933.jpg

Lovely ladies. Synd jag inte fick rå om dem längre.

Jag åkte till jobbet och lämnade dem sovande, jag hade gärna stannat. Men det har gått bra på jobbet idag. Har haft mycket att göra så det har varit roligt! När klockan slog 17.00 checkade jag ut och trampade till IKSU. Jag, Soff och Forshagen hade bokat dejt på Gympa 3, jag hade aldrig testat det. Dock fick Emma ett bp-vick så hon svek oss. Det befäster bara det måtto jag och Emma har ihop. Det hela började med att jag sa vid några tillfällen att jag kanske skulle bort när hon frågade om jag ville teama. Men jag åkte aldrig bort. Sen har hon börjat med det nu. Och idag skulle hon komma och köra med oss – men kom aldrig. I måndags fick hon ett armband, ni vet sådana som jag brukar göra.

20130724-212637.jpg

Istället för något peppande så står det jag kanske ska bort.

Gympapasset var i alla fall jobbigt, mycket hopp och hög puls. Jag känner redan nu att jag kommer ha träningsvärk imorgon. Skönt! Efter passet så gick jag och Sofia hem till henne, lite fotboll och chill. Jag är supertrött och kommer åka hem så fort matchen är slut!

Dålig uppdatering idag.

Lämna en kommentar