grym känsla

Jag filmade för min licens igår, jag hade dragit ihop ett gäng deltagare och kände mig sjukt laddad. Filmade i fredags också, men var inte helt nöjd, så jag analyserade och nötte lite. OOOCH – JAG VART GODKÄND! Denna gång gick det sjukt fort! Jag har varit på en långpromenad med Lina (ja, hon lever och finns i Umeå) och sa på skämt att jag skulle hem och uppdatera mailen… Haha. Trodde verkligen inte att jag skulle få veta redan idag!

20130703-151418.jpg

Fick vänta 10 dagar på min kompletterings-utvärdering medan denna knappt tog en dag… Skickade in den efter 22 igår. Snabbt jobbat och jag är grymt stolt! Äntligen! Nu kan jag andas och bara ha kul!! Målet var att bli licensieras innan höst-schemat drar igång. Det känns bra – bara strength kvar nu också.

Lite i skymundan kom även detta idag;

20130703-151656.jpg

Examensbeviset.

Helt klart – en grym dag.

4 tankar om “grym känsla

Lämna en kommentar