3,5 mil

Träning och fysisk aktivitet is the shit. Allt som allt vart det typ 3,5 mil på cykeln idag. 1,74 mil/väg. Till Holmsund tog det ganska exakt 45 min, hem däremot, då tog jag personbästa på 38 min. Inte illa pinkat! Är så himla nöjd med dagens insats… eller? Man skulle kunna tro att jag inte är nöjd över det.

20130630-193239.jpg

Så att… jag drog till med ett team. Det som var spännande med det var framförallt att varken jag eller Emma kunde få headsetet att funka. Vilket resulterade i att vi fick skrika… LITE. Höras i hela Paris, lycka till. Tur att vi var två och tur att deltagarna är rätt bra på att använda ögonen. Jag ser det enbart som en grym erfarenhet. Har verkligen fått använda min röst idag, vilket jag fått feedback för flera gånger. Att jag ska ta i mer. Nu hade jag inget val. Sen var det otroligt skönt att vi var två av den anledningen att jag skulle haft panik om jag vart själv vid det tillfället. Vi kunde ta oss igenom set tillsammans. Sen hade vi Maggan där också som försökte hjälpa oss, assistera med reserv-sändare osv. Inget ville lösa vårt problem. Men det vart ett grymt pass och jag hoppas att deltagarna ändå fick vad de kom för, vi gjorde vad vi kunde. Sjukt jobbigt att skrika när man är andfådd, trodde inte jag skulle få fram något ljud ibland. Jag fick i alla fall den träning jag kom för, fick använda kroppen rejält för att instruera.

20130630-194251.jpg

Nu har jag varit med om det också. Nu är jag nöjd!

Lämna en kommentar