grill och mys

Plyon gick okej, bra med deltagare, härlig energi. Jag är nöjd. Kan alltid gå bättre, om man säger så, och det var bara mitt andra plyo. Hade fina Sofia och AnnLouise med mig som deltagare. Jag gick och gymmade lite, Sofia hängde runt och sedan duschade vi och pallrade oss till Ica. Vi handlade massa grejor för en fin middag!

20130629-082920.jpg

Sofia styr osten. Gick rätt bra, bara en som gick förlorad.

20130629-083006.jpg

Slutade upp med en grym middag, när AnnLouise också droppade in. Grymt sällskap och en mysig kväll. Jag njöt och somnade gott.

Nu är det lördag och jag hade än en gång hoppats på bättre väder. Så himla tragiskt att solen totalvägrar. Trion ska ut på äventyr idag, nu på förmiddagen. Jag har intagit frukosten och sitter nu med kaffet. Det kommer bli en bra dag, trots att det inte är någon sol.

Hoppas ni också får en fin lördag!

Lämna en kommentar