morning flower-power

Det är fredag! Jag tycker dock att det känns som onsdag. I måndags tyckte jag det kändes som onsdag. Väldigt skum vecka, om man säger så! Med trots allt är det fredag, och vet ni vad jag vaknade till?

20130628-093940.jpg

Min Hibiskus har börjat slå ut! Så himla fint och vad glad jag blev, trots att vädret inte var så himla mysigt idag heller… När kommer solen och värmen tillbaka? Jag skulle värdera det mycket högt om vi någon gång under denna vecka fick känna av solens strålar. För sen ska jag minsann jobba. Typ så mycket att jag knappt kommer hinna annat. Jippi!

Idag får jag vara ledig i alla fall! Denna dag kommer startas med lunch med pappa, sen kanske lite beach-volley, sen ska jag möta upp Sofia, jag ska ha köra en PLYO-klass, sen grillning och fredagsmys med Sofia. Kommer bli en härlig dag!

Hoppas ni också får en trevlig fredag! (Kom och kör lite PLYO vettja!)

Lämna en kommentar