fil. kand.

Jag har tagit examen! Jag har en filosofie kandidat i kulturanalys! Jag är sjukt nöjd och väldigt glad! Även fast det är svårt att fatta och även fast jag antagligen är tillbaka i skolbänken redan till hösten känns det som ett stort steg!

20130607-140238.jpg

Hann byta kläder både en och två gånger efter denna bild. Men vad gör väl kläderna?! Huvudsaken humöret var på topp! Jag hade med mig min mamma och min mormor på ceremonin, en väldigt mysig sådan. Sedan åkte vi ner på stan och åt lunch tillsammans på TC. Väldigt mysigt det också, inte så ofta vi är bara vi tre.

Sedan åkte jag upp till Rullstenen och la mig i solen. Här ligger jag nu och grubblar över livet, hur jag ska fira detta. Jag vet. Ni vet säkert också. Jag ska ligga en liten stund till, sen mellis, för att gå iväg mot IKSU. Firar med ett pass – the best thing. Kanske lite champagne i vattenflaskan idag? Eller en resorb.

Hoppas innerligt att jag får sällskap idag – vore awesome!

2 tankar om “fil. kand.

Lämna en kommentar