jag gör sista rycket

Alltså jag är så sjukt less så det finns inte. Jag vill bara kräkas på allt som har med opponering och uppsats att göra. Evighetsskit som aldrig tar slut.

20130602-113848.jpg

Tänk om man fick ob-tillägg för all tid man lagt på helg och kvällar? Jag njuter med mina vänner sista tiden de har kvar i Umeå, inom två veckor är ALLA MINA NÄRMSTA VÄNNER BORTA. Därför måste jag plugga när jag har tid över. Fredagkväll, lördagsmorgon, lördagnatt, söndagmorgon och förmiddag. Jag har till 13.30 på mig innan jag måste gå till iksu. Med måste menar jag också måste. Utbildning på g. 14-17, sen paus, GRIT 18.00, sen avsluts-grillning med ett härligt gäng.

Jag måste därför vara helt klar med opponeringsförberedelserna innan jag går till iksu. Last chance.

Imorgon gör jag bort allt. Tre år av studier är över.

Lämna en kommentar