äntligen är det gjort!

Jag hade laddat upp hela dagen, lyssnat och taggat. Jag skulle göra min premiär (officiella) i Paris med en GRIT-klass. Det hela började dock med lite uppladdning i Aten. Lina, Krook och Carl temade en sista BC-klass. OCH VET NI VAD?! De körde nya releasen, alla låtar utom två. Jag älskar den redan! Alltså hur ofta händer det att man blir förälskad första gången liksom?! BC56 är grym! Track 5 är så sjukt bra! Jag gillade alla låtar… typ. Eller så vet jag inte om det var för att de levererade den så grymt bra? Härlig stämning i Aten, sällskap av Therese och Angelica. HUR MYCKET FOLK SOM HELST! Aldrig varit så mycket folk på en bc-klass som jag varit på i Aten tidigare… Måste vara för att onsdags-bc’n är bortplockad från schemat. Sista låten var från 55an och då fick jag, Angelica och Therese komma upp på scenen! Värsta stora teamet, ett sista bc-pass. GRYM STÄMNING!

Efter det passet har jag och Björnfot 40 min på oss att ladda upp för lite GRIT. Då kläcker hon ur sig; asså jag vet inte om jag kommer ihåg passet, typ inte kört det på ett tag, tur att du är där… VAD SÄGER DU NU?! Jag är sjukt nervös och har nött musiken i sinne, och förlitar mig på att hon kan passet, jag är ju bara praktikant – känns det som. Sen i sista sekund så byter vi låtar, haha. Jag skulle köra 4-6, men sen blev det så att jag körde 2-4 istället. Gick helt ok – 2-3 har jag kört förr, och känner mig stolt att jag nu även kört track 4! Jag känner mig nöjd med mitt pass. Självklart finns det saker att jobba på, det kommer det alltid att finnas, och man ska nog vara lite kritisk också, inte bara tänka att allt är gröna skogar. Jag ska väl inte vara bäst direkt, jag har aldrig instruerat tidigare… LÄRA SIG AV SINA MISSTAG – utvecklas. Jag hade i alla fall skitkul med Björnfot! Kul att jag fick vara med! Sen var det kul att det fanns några kända ansikten med också, dock gjorde det mig mest nervös…

20130530-224805.jpg

20130530-224852.jpg

För övrigt så var det sjukt roligt att någon hade googlat min kompanjon igår och hamnat på min blogg. Jag var bara tvungen att berätta det för henne, hon tyckte det var spännande att folk googlar på en och ännu mer spännande att någon faktiskt skriver om en… Hahah.

Längtar redan till mitt nästa pass!

En tanke på “äntligen är det gjort!

Lämna en kommentar