äntligen lite ordning på torpet

6.20, pigg som en lärka. Studsar upp ur sängen och styr ihop frukost. Jag har övergått från gröt till yoghurt/müsli, det är gott att äta kallt och fräscht på morgonen när det är sommar ute och varmt.

Det vart inget inlägg igår efter träningen, jag vart väldigt sen hem. Först så kom jag att tänka på att Lina kanske skulle köra sitt sista BP igår. Jag var tvungen att höra med henne om så var fallet. Men ja, det stämde. Jag vart så himla ledsen och då kom jag fram till att jag helt enkelt var tvungen att gå dit. TVUNGEN. Riktigt, riktigt tråkigt. Jag kom till IKSU och gick in i instruktörsomklädningsrummet, helt själv! Kände mig rätt modig, jag ba gjorde det. Träffade två instruktörer jag inte hälsat på, men alltså det finns typ 170 instruktörer, kommer finnas någon varje dag i år jag inte hälsat på (min vistelse igår resulterade i att jag hälsade och presenterade mig för 5 st).

Sen var det dags för BP och Lina körde också BP86! Så himla roligt. Hon började med att säga att hon nästan började gråta när jag hade frågat om det var det sist; VAD TROR DU JAG GJORDE DÅ?! Var bara mitt svar. Hon skötte sig galant där framme, och releasen tar sig. Jag måste öka på första benlåten, tror jag klarar mer. Hörrni, jag ökade på biceps igår, det gick rätt bra. Hoppade över kanske 2 reps, helt ok tycker jag! Så nu kör jag 9 kg + stång, sjukt nöjd! Målet innan denna release är över: 10 kg. I övrigt kan jag bara tacka Lina för alla grymma BP-klasser, det har betytt så oerhört mycket för mig! Jag håller tummarna för att hon kommer vicka lite i sommar!

Efter det så hängde jag kvar en stund, åt en bar och pratade lite med Petra som var i gymmet. Återhämtade mig en stund och laddade om för Strength 19.30. Fick sällskap av Therese. Emma som körde passet körde 3an – sjukt länge sen jag körde den releasen. Track 2 är så sjukt mycket lättare, jag hade inga problem att köra 27 kg + stången. Kände mig riktigt nöjd. Hade aldrig kört för henne tidigare, men hon var grym! Presenterade mig för henne och hon sa att jag skulle säga till om jag ville teama. Yeeey! Hon är kvar i sommar och kommer att köra, så himla roligt!

Efter det så fastnade jag först med Therese och Emma, och när vi precis skulle gå träffade vi på Angelica, då fastnade jag kvar med henne. Hjälpte henne med lite prylar. Jag var inte hemma förrän vid 22-snåret.

Får se vad som händer idag.

Lämna en kommentar