olika leka bäst?

En helg är snart till enda, en grym helg som jag verkligen sett fram emot.

20130527-151645.jpg

Trots att vi är så sjukt olika så har vi grymt kul! Det började redan i lördags när vi skulle gå på stan… Jag frågade om hon ville gå på någon speciell butik – gina, bikbok, ni vet… Jag? Stadium, intersport… Haha. Sen har vi haft diskussioner om Donken vs. Max. Jag säger Max, det resulterade i att vi fick gå och köpa mat själv, för att stöta ihop och äta ute… Det roligaste var ändå att jag suckade över att helgen är över och vi ska hem… Marre kläcker ur sig; jag saknar min pojkvän… Varav jag säger; jag saknar iksu. Hon är morgontrött och äter inte så mycket till frukost, jag är pigg som en lärka och ÄTER MASSOR! Trots allt detta har vi överlevt!

Hemgång stundas.

Lämna en kommentar