en mysig kväll

Jag åkte på jobbfest igår, trots att jag kände mig lagom taggad. Det var bris som anordnade festen för alla jourare, som er avslut och tack för den här tiden. Vi som jourare kommer inte att vara kvar efter sommaren, allt kommer skötas från Stockholm.

20130522-092732.jpg

20130522-092858.jpg

Trevligt sällskap, god mat, underhållning och lekar. Det var en trevlig kväll! Jag var trött, körde bil – nykter och gick hem tidigt. Kändes lite som fel vecka för detta. Utmattad liksom.

När jag kom hem så var jag uppe i varv, hjärnan ville vila, jag kunde inte för något i världen tänka mig att sätta mig med uppsatsen… Fick ett sms från Angelica som hade hoppats på att höga kulle vara på kvällens CX, trots att hon visste att jag skulle vara på fest… Vi stämde träff för en promenad och strax innan 21.30 var jag på iksu för att möta denna härliga tjej. Jag fick rensa min hjärna medan hon bestämde vägen. Tillbaka på Rullstenen strax efter 23. Tack, behövde verkligen rensa hjärnan och röra på kroppen efter en vilodag.

Ny dag – möte med handledaren strax, väntar på domen.

Lämna en kommentar