dags att sova

Jag har slitit som ett djur för att få någon rätsida på uppsatsen idag. Att jobba till 23 på kvällen är nuförtiden en vana, och jag vet inte hur jag klarar av det. Just nu blir pauserna tajtare och tajtare, det tyder på trötthet. Att tappa ord tyder också på trötthet, det tar längre tid mellan ledningarna. Jag fattar själv inte vad jag menar när jag väl kommit på vilket ord det var jag sökte.

Med några korta raster, bensträckare, kvällsfika, disk m.m. har jag tagit mig ett steg närmare inlämning. Jag hade hoppats på att ta mig igenom hela uppsatsen ikväll, men jag har någon sida kvar nu, men jag orkar inte mer. Är otroligt trött så lämnar det till imorgonbitti.

Med SHM och Avicii spelande i bakgrunden har det gått sjukt bra ikväll. Fattar inte att jag snart är klar. OVERKLIGT!

Lämna en kommentar